Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

ΤΕΛΟΣ;


Αγρίεψαν τα μάτια απ' τις Φαντασιώσεις.
Τράχυνε το δέρμα απ τη γύμνια, σώπασε μια για πάντα η Φωνή,
μπροστά στην αγριότητα
Άραξα στην πιο γνωστή ακτή, περιμένοντας να σταματήσει η ανάσα γύρω μου.
Στάθηκε μπροστά μου παριστάνοντας το ουράνιο τόξο,
-είμαι τυφλή, δεν το βλέπεις;
Έμπηξε τα νύχια στο λαιμό, μα δεν βρήκε ούτε σταγόνα κραυγής.
Πυροβόλησε αριστερά και η σφαίρα πέρασε από γνωστή δίοδο χωρίς καμιά αμυχή
Έγινε αέρας, μα είχα πάνω μου δυο δάχτυλα σκληρότητα.
Εγκατέλειψε ψέλλισα, ώσπου σείστηκαν τα πάντα,
ένα πανύψηλο βουνό ορθώθηκε μπροστά μου.
-Σε μισώ σκιά, σε μισώ.
Το νιώθω δεν εγκατέλειψε, είναι πίσω μου.
Θα μπορούσα;
Αποκλείεται οι αφετηρίες είναι πάντα μπροστά.
Ίσως αν;
Οι πρώτες λέξεις που έθαψα.
Τρέμω, μια χαζή ελπίδα, απειλεί το τέλος.

Θέλω; μπορώ άραγε να θέλω.

Ελπίδα Σόλου